11 augusti 2008

Var är du?

Just nu har det inte runnit en större mängd blod ur mitt underliv sen igår natt, det är helt snustorrt. Okej, inte snustorrt, men det är inte blodigt heller, stackars stackars mig.
Kan inte mensen rinna ut så jag slipper den sen? för jag vet att den inte är klar.

Men as usual går jag omkring med en tampong i underlivet för säkerhetens skull.

Det är allt fler och fler som uppskattar vår lilla mensblogg, det gör mig så himla jätte glad! :D ( så glad att jag just gjorde en smileys i ett blogg inlägg fast jag har mens eller något över förträffligt bra har hänt )

Hursomhelst, trots att jag inte mensar så har jag mens-tempramentet, helt sjukt. Jag började skrika åt mina föräldrar i bilen om saker som gått fel på planen idag, skrek om livets hårda bud. Min stackars fader försökte lugna ner mig lite, tillslut satt jag och skrek och svarade på mig själv och grät lite granna, kan också ha att göra med att jag annalarsson "the eater" inte hade käkat sen lunch, mitt blodsocker var på botten.

Nåväl, vi kanske hörs imorgon, jag kanske mensat ner halva liko tills dess.

/ Anna Larsson

Inga kommentarer: