02 augusti 2008

Vilken rubrik?

Jag är hundra procent allvarlig när jag säger att jag är som en kran med rinnande vatten. Visst har jag slängt ur mig att mensen är fontän lik eller liknande men den enda kommentar jag har till det är typ in my ass!

Igår blödde det så mycket att tampongen, faktiskt, lite äckligt nog, började läcka. Så nu byter jag tampong om vart annat. Ta bara denna händelse så kan ni konstatera mitt rikliga blodflöde:

Skulle precis hoppa in i duschen, stod såklart naken ett tag framför spegeln och inspekterade min kropp (nej nu ljuger jag, fingrarna skenar) stod naken iallafall av nån anledning, fixade med nått, plötsligt ser jag röda prickar runt omkring på vårat kritvita klinkers golv, sånadär näsblods fläckar. Och som vi alla vet handlar denna blogg om mens, inte näsblod.

En till grej är att när jag hostar (har drabbats av någon retlig sort) känner jag hur det liksom dunsar till där nere, som att det lossnar stora blod klumpar från min mage och fyller tampongen (oja, tamponger är inköpta igen).

Menmen, man kan aldrig få för mycket av det goda är det ju någon som sagt...
Eh, va? /torris

Inga kommentarer: