12 augusti 2008

Djupa tankar från duschen.

Jag fick en tanke i duschen av alla ställen på hela jorden.

Det finns ju alla möjliga sorters människor, och ingen är den andra identiskt lik och det finns hur många askonstiga människor, som gillar olika saker, vissa tänder typ på bajs-sex, djur sex och nivet ( two girls one cup, och den där med hästen ) men finns det någon människa som tänder på mens sex?

Om någon som läser det här råkar tända på mens sex, skriv gärna och ge gärna en motivering varför det är så sexigt.

/ Anna Larsson.

7 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha! vill du verkligen veta sånt anna? ;)

- viktoria sa...

påläst som jag är vet jag att många tycker det är mindra komplicerat att ha sex under mensen eftersom att blodet kan användas som ett visst glidmedel så ja, det finns dom som kör med mens sex :)

Anonym sa...

vet ej mendet går bra attt ha det då!

Anonym sa...

jag kan då avslöja att i morse då ujag satt och sket lämnade kanske en 7cm lång och 3cm bred slemmig brun sak mitt underliv. Det var ingen bajskorv, det vet jag.

ömma smek /hp

Anonym sa...

Mjaaa, kanske inte något för mig ;)

Anonym sa...

jag har hört talas om folk som köper andras använda tamponger över internet. man ska tydligen få sjukt bra betalt!

Anonym sa...

tyvärr anna, det låter inte särskilt tilltalande : p