10 augusti 2008

Tampongtestning.

Jag tänkte uppdatera lite om mitt testa-nya-tamponger grejs, jag funderar på att testa ALLA olika tamponger så jag kan göra en lista och skriva utförligt vilka jag tyckte var bra. Eller, vi borde göra det tillsammans.

Hursomhelst, det här märket hette intuition och eftersom jag är värdens månadsblödarbarn ( nu blir sara stolt ) Så tog jag storleken " super " och en medium, tills när min mens lugnat ner sig lite, i början är det typ som att någon skärt mig i handleden och det rinner oavbrutet i två dagar, men sen lugnar det ner sig.

Nu började jag tänka på scenen i meangirls när en lite rundare tjej berättar att hon har storlek super extra large på tamponger och att hon inte kan hjälpa att hon har en " huge vagina ".

Jag tycker att det här intuition funkar bra, jag tycker dock att det är ett himla liv när man ska få upp själva tampongförpackningen, jag har fått använda tänderna för att få upp plasthelvetes, riktigt pain in the ass om du frågar mig när mensen rinner efter duschen.

Nu blir det ju spännande vilka jag väljer till nästa mens.

/ Anna Larsson!

( sara, jag gillar verkligen ditt temprament i underlägget nedanför, jag har inte tackat nej till att se den synen )

2 kommentarer:

Anonym sa...

måste bara lägga en kommentar och säga att; mensbloggen är rent ut sagt genialisk! love it

Anonym sa...

Och sen får du ta och testa alla menskoppar också! :-)