03 augusti 2008

Mens

Hej, jag har mens och har ätit två alvedon och plättar med för mycket grädde och sylt. Ingenting ovanligt egentligen, socker och alvedon brukar väl vara huvudkosten under mensperioder men jag tänkte att det är dags att blogga litet om mens, eftersom att jag beger mig till Göteborg(och till Malmö senare i veckan)i morgon och inte kommer kunna skriva under min mensperiod. Men händer det någonting menskul i Göteborg eller Malmö ska jag notera

Nu har jag fått för mig att jag vill gråta och skratta på samma gång. Gråta för att jag är glad och vill skratta, skratta så mycket att jag gråter, gråter för att jag vill gråta, skratta för att jag gråter för att jag är glad och för att jag skrattar. Ibland är det komplicerat att vara kvinna må jag säga.

Ska äta godis ikväll. Nästan så att man blir litet tårögd för den sakens skull också.
Ha det bra människor!
/sara

Inga kommentarer: