01 augusti 2008

Binda vs tampong

Kaotisk mens start.

10:00 ringde alarmet och jag drog mig upp för att duscha. Tampongerna var slut, fanns typ två bindor. Jag hatar bindor, allvarligt talat hatar. Men det fick duga, man dör inte av det. Trodde jag! Slarvmaja som jag är har jag inte tvättat vidare mycket under veckan, de enda trosor jag fann i lådan var spets trosor och dom är ju relativt smala där själva bindan ska placeras så den satt inte fast. Så när jag på nått sätt knöcklat till den där jävla bindan och drar upp trosorna far bindan bara omkring och allvarligt talat såg det ut som att jag skitit på mig de första stegen jag gick.

Men mer tid fick jag inte lägga ner på underlivs området eftersom att klockan tickar, jobbet likaså. Väl där är åskmålnet i min mage ett faktum. Det bara ekar TAMPOOOOONG i mitt huvud och i min fantasi står jag på knä i ett lerigt spöregn och ber upp mot himlen till Gud att denna katastrofala händelse snart är ett minne blott. Det var faktiskt längesen jag ogillade mensen så mycket. /torris

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är tvärtemot dig. jag HATAR tamponger.
Hatar allting man går omkring med inne i kroppen. Me speciellt tamponger... USCH