18 augusti 2008

Citerat Jacob Jalkelius

Igår stod vår vän Jacob(han ser ut så här, skitsöt!) för underhållningen och det roliga citatet som ska dokumenteras här på mensbloggen. Det var som så att Emelie och jag satt och pratade om anti-mensbloggen och då kom nicknamet "Bloody virgina" upp. När Emelie sa det sa Jacob:

Jacob: Har ni nicknames?
Emelie: Nä, men våra fiender har!
Jacob: Vadå? Är det era underliv?
Jag och Emelie: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH(och så vidare)

Det som gör situationen roligare är att jag och Emelie alltid skrattar åt det Jacob säger. För att vi tycker att han är så himla söt och gullig när han säger vissa saker. Som när han sa denna! Jacob for president.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAH! fan vad sjukt hårt jag diggar eran blogg, haha så jävla skön, jag kan sitta och garva högt för mej själv medans min omgivning bara ger mej knäppa blickar, men inte fan bryr jag mej för eran blogg är så jävla skön!! måste tipsa alla mina kontakter! måste!
fortsätt så här, ni äger!