09 augusti 2008

Morgonhändelse, hat mot träningsuppehåll och smart citat.

HEJHEJ!

Idag vaknade jag elva minuter över åtta med en tampong som läckte mängder, jag sprang till toan och upptäckte ; faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, mina tamponger är på rummetttt.
Eftersom jag är den enda av dom två människorna som har mens i min familj som använder tamponger fanns där endast bindor, jag hatar bindor. Men jag kissade och sen sprang jag in till rummet och ploppade i en tampong i stället för för att använda en mensblöja.

Nu när jag jag inte tränat sen i tisdags pga min stukade fot så har jag sjukt mycket över energi.
Jag har städat mitt rum, damsugigt och skurat, städat min garderob och städat mina lådor jag har tillochmed rensat bland mina smycken och mitt smink.

Jag hatar att inte träna, jag hatar hatar hatar hatar det mer än vad jag någonsin kommer hata rinnande blod ur mitt underliv.


Hursomhelst! jag ska idag citera något som jag tyckte var väldigt bra som en viss tjej vid namn Josefin Lindén skrev på sin blogg.

"Jag tror bara att det är Gud som har mens.
Vill ni veta anledningen till varför jag tror att Gud är en kvinna? För en man skulle aldrig kunna ha ett sånt helvetes mensväderhumör med humörsvängningar varannan sekund. Eller snarare vädersvängningar. Ena sekunden är det sol och varmt, men om man vänder ryggen till för ett ögonblick så ska du sa att regnet står som spön i backen när du vänder dig tillbaka. Så skit i att relatera det varierande vädret till växthuseffekten, jag tror bara att det är Gud som har mens.(Det låter nästan som något Anna Larsson skulle kunna skriva i Mensbloggen. Men så äre!) "

http://josefinfinfin.blogspot.com/ - där finner ni denna smarta pangbrud.

/ Anna Larsson.

1 kommentar:

josefine sa...

OH! jag är fan hedrad annalarsson!