07 augusti 2008

Om du är en pussy och redan tycker den här bloggen är störd så ska du INTE läsa det här inlägget!!

Jag kom på en sak för ett tag sen och sen dess har jag tänkt på det lite då och då. Nu vill ni säkert veta vad jag har tänkt på för smart och vet ni vad, att det ska jag berätta!

Jo, jag och mina kära, kära vänner kan prata högt och fritt om mens utan besvär, vilket ni kanske märker här. Jag tycker liksom att det är helt normalt, mens är ju naturligt. Men om jag nu har så lätt att berätta om min mens borde jag ju kunna prata om vad som helst, haha ursäkta, som t.ex bajs. Men jag har ett himla problem med bajs, jag kan inte prata om det, kan inte"göra tvåan" på allmänna platser eller hos andra människor heller för den delen, det är liksom en spärr. (Däremot använder jag ordet "bajs" ganska ofta och tycker sån humor är skitkul, men det är en annan sak.) Ja iaf, vad beror det på? Bajs är ju ändå normalare än mens, för alla bajsar ju medans det bara är tjejer som har mens.
Hahaha seriöst, hur började jag ens tänka på det här?

En minst sagt skitkul blogg hittar du här!

Inga kommentarer: