07 augusti 2008

Ur min synvinkel.

Jag har kommit på en jätte kul sak med mens som jag tror att dom flesta uppskattar.

Alltid innan man har mens känner man sig ju typ ganska svullen stor och nästan lite sådär små tjock ( nej, jag kallar inte mig själv tjock ) men kvinnor vet vilken känsla jag snackar om.

Sen när mensen har haft sitt egna lilla utrinnande ur underlivet i några dagar så känner man sig mycket smalare efter, så himla skönt. Det är då man mår så bra över dom mindre sakerna i livet ; man känner sig smal smal, glad( utom emelie, hon får ju typ efter-menspms som ni säkert läst ), ingen mens och vågar bära tighta kläder.

Just nu går jag i otighta slappa kläder för att jag känner mig verkligen uppsvälld, för min mens ska komma nu typ om någon intresserad undrade.

Puss!

/ Anna Larsson.

Inga kommentarer: