29 maj 2008

tvärtomlandet.

Hej.

Tänk om vissa saker skulle vara tvärtom än vad dom är, Tillexempel!
Bröst är enligt killar jätte sexigt och Mens är verkligen bland det vidrigaste som finns.
Båda sakerna är ju helt främmande för killar eftersom dom flesta inte har egna bröst och ingen kille så vitt jag vet har mens ur snoppen.
Men tänk om bröst skulle klassas att vara JÄTTE äckligt och vi tjejer skulle välja mellan att vara rebelliska och visa upp våra bröst för att äckla folk,och dom som inte var rebelliska skulle tepja dom hårt mot kroppen för att dölja dom.
Och medans bröst var så äckligt skulle Mens vara jätte sexigt, killar skulle köpa bindor och tamponger lite diskret för att runka till, porriga tjejer skulle lägga upp bilder på använda tamponger och bindor eller ta kort när mensen sprutar ur underlivet.

jäkligt konstig och äcklig tanke jag hade.

Hursomhelst har jag fortfarande Mens och förbrukar mer tamponger än vanligt, sexton stycken på fyra dagar? det är ett helt ob-paket jag har slösat upp. Bra Anna,bra!

Nu ska jag sluta äckla antimensbloggen aka blazer och öva lite på thriller.

/ Anna Larsson!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha! :D jag gillar bloggen!