03 maj 2008

forsmens.

Jag har typ fontänmens, fast den sprutar inte rakt uppåt, den bara forsar ur mig som att jag är någon slags kran.
jag får typ gå på toa var tredje minut och byta hygien-artikel.
Och det värsta med det här är att vi såg skräckis idag då en människa kom upp ur toaletten samtidigt som någon satt på den!
Bra för mig att jag måste gå på toa hela tiden och frukta denna äckliga varelse.
Jag har inte fattat innebörden av mens ännu, jag förstår inte det nödvändiga med att vi kvinnor ska blöda i cirka 45 år av våra liv en gång i månaden 5 dagar i sträck. det blir alltså cirka 2700 dagar som vi går och blöder ur vårat underliv, och det är för dom som får mens när dom är 15 och den slutar när dom är 60.
Det måste bli en hejd på detta blodbad tycker då jag.
Nu ska jag sova.
Puss
/ Anna Larsson.

Inga kommentarer: