07 maj 2008

Blodflödet framkallar

Det var ett bra tag sedan detta inlägg växte fram i min hjärna.
Det var på Martin och Emelies tossi, mensen hade nog slagit ett slag i hjärnan på mig för jag kände verkligen hur patetiskt men samtidigt något komiskt i mina tankar.

Det kändes jävligt fult att vi måste ha hjälp med så mycket, att jag måste ha hjälp med så mycket, kände mig hjälplös och patetisk när jag räknade upp tre snabba, och allvarligt talat osynliga grejer för att jag som person ska få det lite bättre.

Så där satt jag på toan och kände mig lite nedsjunken p.g.a att jag har endast en lins i ett öga, och jag har fondation för att täcka röda fläckar och snart, när jag då pissat färdigt skulle jag ha en bomullspinne i någon jävla gång under mig.

Hjälp tre: Tampong!
för att stoppa blodflöde.

/torris

Inga kommentarer: