20 maj 2008

Hallå?

Det är ganska tomt här på Mensbloggen. Vi är ju lite begränsade med tidpunkter då vi kan sitta ner och beskriva hatet till mens med ord eftersom den bara kommer cirka en vecka i månaden, eller längre om man har otur som våran kära Torris. Jag kan iaf avlägga en rapport: Jag har ännu inte fått min mens. Jag tror faktiskt inte att den dyker upp den här månaden, den är försenad och ja.. jag mår bra. Inte vidare sur, gnällig eller elak. Det blir så ibland, att mensen ger mig en månads ledighet. Förut var det bra, som jag älskade dom månaderna! Men nu när vi har Mensbloggen att roa oss med så känns det ruttet. Jag vill ju skriva om hur dåliga mina dagar blir pga mensen. Men icke sa nicke, den här månaden får jag göra annat. Känns lite trist ändå. Fast jag lovar att imorgonbitti när jag vaknar så kommer jag vakna som det sanna mensbarn jag egentligen är, bara för att jag skrivit det här nu. Jag håller er uppdaterade! Puss och hej / Emelie

Förresten! Är detta onormalt?

Inga kommentarer: