07 maj 2008

Dum-mensen

Jag måste ha drabbats av den mest helvetiska mensen man någonsin kan ha.
Under vissa perioder vill min mens inte upphöra, det är en sån period just nu. När jag var inne på min sjätte dag och jag fick för mig att den försvann, för det gjorde den faktiskt fram till typ sextiden kändes det som "Yes, bara två dagar över" och nu går jag här och är i dag åtta och inte fan slutar jag blöda, jag är som anna skrev, en fontän.

Så här går jag omkring med tampongpaket som min bästa ovän samt med uppsvälld mage. Den blir som en liten boll, ungefär som en gravid kvinna när första magen syns. Men fyra dagar över tiden är inte uppskattad, jag kommer ju ha trippelt så många mensdagar som alla andra kvinnor. Jag hoppas inte att jag slår mitt rekord, tolv dagar. Vänta nu, är detta onormalt?
/torris

3 kommentarer:

e sa...

stackars :(
men himla kul att bloggen är igång, jag ler bara vid blotta tanken!

Sofia sa...

Du slår inte min(a) mensvecka(or)..

17dagar...

- viktoria sa...

uhu, joppas verkligen inte att jag slår dig ;o
/torris