28 maj 2008

Latinets mensis

Någon sa till mig "Torris, sluta klaga. När du väl får mensen kommer du ångra din bön". Förutspådde RÄTT! Dag fem: Less, inte stabilt läge.


Menshändelse: När jag duschat känner jag mig jätte fräsh, ibland så fräsh att jag glömmer det här med tampong. I samma stund som blodet når trosan når reflexen till hjärnan att ingen tampong är insatt. Fan, FANFANFAN, stegen upp för trappan i raketfart hörs troligtvis till grannen.

Menshändelse2: Samtidigt som jag tar ut min tampong behöver jag kissa, känner mig lite nöjd över att mensen varit så fattig under dagen att jag t.o.m behöver byta tampong storlek. Hinner knappt sätta mig innan Sveriges mest generösa blodflöde när toan. TACK! och min snäll-mensen kommer? (Byter upp mig i tampongstorlek)

Menshändelse3: Anteckning egentligen.
Kan inte använda fina trosor... känns bedrövligt för det är ju tydligen inte utsidan som räknas.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÄCKELBLOGGÄCKELÄCKELÄCKEL

mensbloggen sa...

läs inte fanskapet då?!!