26 maj 2008

Min mens kom när jag satt vid datan igår, och jag tror jag haft min livs första mensvärk.
Fast en väldigt klen mensvärk, den bara stack lite i magen i en längre period.

Första missen idag var att jag glömde tamponger och det var ju inte någet vidare, inte bara det att jag skulle vara i skolan, jag skulle på stan också direkt efter.
Jag fick låna en tampong av Emelie och sen måste en mensängel räddat mig eftersom den tampongen höll till klockan halv sex. ( Emelie ska få igen sin tampong imorgon, använd och bra så hon kan göra mens-te )

Annars har jag inget att tilllägga om min mens just nu i dagens läge, imorgon kanske en annan oväntad dålig menssitutation dyker upp och då kan ni hoppa upp och sätta er på att ett fräsht smart inlägg kommer. Tills vidare får ni vara goda och dröja.

/ Anna Larsson.

1 kommentar:

Anonym sa...

du skriver lätt bäst! alla skriver bra för den delen, men jag gillar din humor :)