10 juli 2008

Sju

Jag vet att jag publicerade ett inlägg alldeles precis nyss men jag skäms, kära vänner. Till höger finns en spalt där rubriken är "ETIKETTER". Där står alla våra underbara namn plus inom parenteser, antalet inlägg vi publicerat. Mitt namn är kommer tredje uppifrån och bredvid mitt namn inuti parentesen visar sig en ynka 7:a. Jag har inte ens paserat 10 gränsen.

Känns ju verkligen jättevärdelöst.
(ursäkta att mina inlägg består av ihopsatta, påhittade ord)

Så tänkte göra livet litet bättre, för mig och ta ett kliv närmare tio gränsen. Antar att precis alla barnen i Afrika sitter och suckar över mig och tänker "Stackars den där Sara i Sverige som inte paserat tio gränsen för hennes blogginlägg i mensbloggen, henne är det synd om!". Och så skakar de medlidande på huvudena medan de sörplar på deras smutsiga vatten de arbetat ihop under dagen.



Skamsna(heter det så? Det såg jävligt konstigt ut. Jag menar i alla fall att jag skäms)hälsningar
/Sara

1 kommentar:

Anonym sa...

skamsen heter det. inte skamsna eller vad du skrev. roligt inlägg! ;>