06 juli 2008

Får jag chans på er?

Hej! Jo jag undrar om jag får bli tillsammans med alla er mensbloggs-fan?


Nä men allvarligt, börjar drabbas av någon överväldigad kärleks känsla till alla er som kommenterar och har er. Det är bland det bästa jag vet, att logga in och se en kommentar i stil med "Jag älskar det ni skriver, får mig att skratta varje gång, forsätt jobba".

Men mitt i all denna fina respons som man kanske kan kalla det får jag panik. HJÄLP! Vi uppnår fler och fler läsare, fler och fler kommenterar, har ni hört talas om prestationsångest? Jag blir som ett barn på julafton samtidigt som jag drabbas av en extrem nervositet Mitt nackhår reser sig, hjärtat klappar fortare, svett rinner och... Förlåt! Överdriver. Men jag blir nervös. Ärligt talat! Tänk om min hjärna ändrar sig under en natt och blir lika torr som en mycket gammal kanelbulle?

Nervös, prestations ångest, nervös, prestations ångest, nervös... Ja, än så länge torkar nog inte hjärnan. (Sluta för bövelen inte kommentera)

Puss /torris

Inga kommentarer: