28 juli 2008

mens-onödigt inlägg.

Jag har inte mens, men jag har kommit på att jag kan bli mens-arg över saker även när jag inte har mens. Igår ville jag slå min lillasyster med en tallrik när jag stog och plockade ur diskmaskinen och hon sprang omkring mig och klippte av mina nerver.

Något som gör mig sådär mens-orolig just nu är pengar, mina pengar bara försvinner, jag köper onödiga saker hela tiden, och den kommer det här jäkla luleåkalaset också. Okej, jag är spänd inför verran m och lasse w joförsig, men ändå! Men det kostar en del.

Något annat som gjorde mig mens-irreterad/ledsen var när tröjan jag kollat på ett tag var slut när jag änterligen fått pengar.

Jag tror jag ska börja skriva om saker som göra mig mens arg, kanske tillochmed saker som skulle kunna göra mig mens arg och dylikt, för det är så dålig uppdatering på denna blogg eftersom man bara har mens en liten period på månaden och just nu så är livet så fröjdfullt när det är sommar så när man väl har mens är man inte stressad och trött, eftersom man får sova ( inte jag då, men jag är nöjd ändå ).
Fast, jag kommer ha mens när jag slyjobbar nästa vecka tror jag, så då lär jag vara ganska arg på livet även om jag nu trivs bra i buskarna.

Påtal om buskar, idag fick jag det bekräftat av fernando att han tycker att kvinnor ska ansa könshår eftersom det anses vara hygieniskt. Undrade kvinnor i världen, shave it for fersko.

Inget mer mens-nytt.

/ Anna Larsson

Inga kommentarer: