20 juli 2008

På resturang

I torsdags var jag och min vän Henrik väldigt sugna på kina mat så vi tog tag i saken och gick och åt på Exotic. Maten smakade bra och var värd de 106 kronor de faktiskt kostade. Och nu är de det här med småpengar...

När vi kommer till kassan har jag en av mina hundralappar i byxfickan eftersom att jag skippade någon väska. Igenomed det här med väska har jag samlat på mig massa grejer i börsen som örhängen, klämmor, snoddar, nycklar och tamponger. Jätte många tamponger! Så hundringen är bara att langa upp medans jag tror att jag har massa enkronor i börsen och öppnar den för att rota fram dem. Bakom mig står det folk, framför mig ser jag tamponger välla ut och även fast jag är mensbloggare och allt det så känns det lite väl fult (när man vet att andra säkert skäms åt mig) att stå med en tampong samling i händerna som man tänkte vara diskret med och hittar jag pengar?! Nja, eller jo två femtionöringar. Jamen grattis torris!

Så det blir liksom... ehrm, du henke öh kan du låna mig fem spänn
... Eller tar ni tamponger?
/torris

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahah!