18 juli 2008

Alltså, jag fick min mens redan i måndags, tidig och oregelbunden och jäkligt blodig som vanligt.
Nåväl, jag var då hos maja och hade inte med mig hygien artiklar, men det bjöd maja på.
Det är som en grej tjejer emellan, att man får låna sådant iallafall för mig, och även för Maja!

Saken är den, att den här gången så fick jag jäkligt ont i hela mitt underliv, helt sjukt. Det som,knivade i det. Aj aj aj aj, jag satt där mellan mikael och maja och kved av smärta. Stackars mig, någon som har en vildaste gissning vad det kan vara för något ?

Annars har min mens varit väldigt lugn, för lugn nästan. Jag tror den kan vara borta nu också, jag ber hemskt mycket om ursäkt för att inte uppdaterat under min mens men den har varit tråkig och normal.

Nåväl, vi kanske hörs snart.

/ Anna Larsson.

Pusselipuss.

Inga kommentarer: