25 juli 2008

Omvänt

Jag har vart en fruktansvärt dålig mensbloggare på senare tid. Men min mens har vart så hi-iii-mla tråkig. Jag har inte vart arg, godissugen eller nånting annat som jag vanligtvis kopplar samman med min mens. Så förlåt för det.

Iallefall, igår tog min mens slut men det kändes som att den började idag. Redan från sekunden jag vaknade kände jag mig sur. Och mycket väl, hela dagen har jag gått omkring och velat gnälla och skrika, stört mig på skitsaker och blivit irriterad för ingeting. Noll tålamod har jag haft också, i letandet efter hårsnoddar(som visst aldrig verkar existera i mitt hus) höll jag nästan på att slita ur byrålådan ur dess rätta plats i all min vrede! Och sen ikväll blev jag extremt godissugen vilket slutade i att jag drog med mig Jonte till stan eftersom våran lokala mataffär stängt för kvällen. Så allt jag inte upplevde under mensen kom nu, efteråt.. jag säger då det.
Var är världen påväg?

/Emelie

Inga kommentarer: