17 april 2009

Mensfri

Hej allihopa! Jag är så mensfri man kan vara(jag har faktiskt funderat på att börja skriva om bajs i den här bloggen, för jag är bajsnödig hela tiden och det är askonstigt...)men jag ska istället förklara för er vart den lilla meningen "när vi lider av mensbesvär sprängs hela våran atmosfär", som ni hittar i vår profilbeskrivning, kommer i från.

Vi har två fina vänner vid namn Jesper och Henrik som en fin hänggängsafton skrev ihop en liten låt, som faktiskt råkar vara till mig. Refrängen i den låten går alltså: "När du lider av mensbesvär sprängs hela våran atmosfär", och där kom det, grunden till vårt presentation av mensbloggen.

Någon gång måste vi presentera oss ordentligt här på bloggen. Vi är så jävla anonyma! Jag heter Sara och så här ser jag ut:



/sara

1 kommentar:

Mirry sa...

Så snygg blogg du har!

Veckans bästa Fredagsfräckis hittar du hos oss!