14 april 2009

From me to you

Alltså, har ni inget liv eller är mensen det bästa som har hänt er? Eftersom ni verkar tycka det är så förbannat rolig att skriva om den och göra så mycket med den! Det är helt vidrigt, vem fan vill han någons menstrosor i ansiktet förutom ni? Ja, ni kan ju sitta och roa er med att lukta på era trosor och gå med blod som rinner efter benen på skolan, men snälla ge upp med att skriva om det! Ingen är nog särskilt intresserad, vill bara kommentera så att ni kanske kan fatta något men de tvivlar jag väl på!

Jag har bara fixat i ordning din kommentar lite, jag störde mig lite på stavningen. Nu kan du posta den igen! Nu ska jag dock kila, har sparat några extra smaskiga menstrosor i garderoben. You know how that is, don't you? Bara upp i ansiktet med dem.

PUSS!
(PS, du kan tacka mig senare)

/ Sara

2 kommentarer:

Anonym sa...

HEJA SARA!:D

linda sa...

Så otroligt rätt av dig sara!:)