16 april 2009

Mensbajs

Satt och diskuterade med visa kvinnor idag om att man blir mer bajsnödig när man har mens. Det var inget jag tänkt på och försökte därför gräva i mitt närminne men nä, kom absolut inte ihåg om jag lassat mer de senaste dagarna än några andra dagar.

Mitt i prick som det är har ju jag mens nu och har under dagens gång endast tänkt på om jag är nödig eller inte vilket jag är, typ konstant. Har gjort nr.2 tre gånger idag och jag är inte ens dålig i magen. Hade det inte varit för att jag inte ville sitta och klämma korvar på Lisas mammas café och alltså inte hållt mig i fem timmar hade jag säkert varit uppe i fem nödiga toabesök vid det här laget. Känner hur som helst att det fjärde är påväg right now.
Så, är det bara vi eller blir man seriöst mer bajsnödig under mensen?!
(Fin kombination av rubrik tycker jag)
/torris

3 kommentarer:

elin sa...

Tänkte bara säga att jag älskar mensbloggen! Den är så äckligt klockren (eller klockrent äcklig?)
Alltid kul att läsa om andras eländen när man själv lider!
Keep the god work up (y)

Anonym sa...

Alltså, det stämmer till 100%! Håller med Elin där uppe ;)

Högissssss sa...

VARFÖR började jag läsa på den här bloggen, VARFÖR!? Mina världsbild är snevriden.