12 april 2009

Mys!

Denna helg höll jag i ett pyjamasparty som jag grundligt städade inför. Ja, eller det var iaf vad jag trodde tills jag kom in i mitt rum och skådade att Jesper stod och höll i ett par av mina tantigaste troller. Helt nermensade var dem, en förfärlig syn om jag får säga mitt.
Mitt ansikte skiftade snabbt till knallrött och jag kände även hur min puls började slå lite hårdare. Trots det försökte jag hålla mig cool, satte mig bara ned på golvet och kved ut hur pinsamt det var.
Hörde att Lisa hade fått dom upptryckta i nyllet också, försök leva er in i hennes situation, tänk hur grisigt det måste varit?
Stackars Lisa, hoppas det inte medför men för livet min son.

Fred ut!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Asså, har ni inget liv eller är mensen det bästa som har hänt er efter som ni verkar tycka de är så förbannat rolig att skriva om den och göra så mycket med den!! de är helt vidrigt, vem fan vill han nåns menstrosor i ansiktet förutom ni? Ja ni kan ju sitta och roa er med att lukta på era trosor och gå med blod som rinner efter benen på skolan, men snälla ge upp med att skriva om de!!! Ingen är nog särskilt intresserad, vill bara kommentera så att ni kanske kan fatta nå, men de tvivlar jag väl på!!!!

Anonym sa...

haha arg människa punkt se? mensbloggen är bäst och jag vet många som tycker det! /erat största fan

mensbloggen sa...

HAHAHAHAHAHAHA
fan vad jag älskar arga anonyma människor! /sara

sofia aka soffan. sa...

heja du arga anonyma människa som inte vågar stå för det du skriver=) kanske lika bra att skippa kommentarerna och sluta läsa bloggen helt enkelt? om du nu tkr att den är så äcklig :) puss