05 april 2009

Jag lever.

Hej kära mensblogg med dess läsare.

Som ni märkt har jag inte bloggat på ett antal månader. Det har helt enkelt att göra med min urkassa svenska. Jag har suttit hemma och försökt knipa och knåpa ihop ett inlägg men utan framgång. Felstavning på felstavning i fel formulerade meningar. Ber hemskt mycket om ursäkt.
Jag är faktiskt bra på andra saker som jämnar ut det faktum att jag inte kan stava.
Japp, jag är blandannat bra på att komma på vad som kan stoppa ett mensblodflöde om inte tamponger,bindor eller papper finns till hands. För cirka en månad sen befann sig ett argt åskmoln vid namn Anna Larsson i en bil och mensade på en vante, yes, i said it, a vante.

Jag kanske kommer bättra mig och uppdatera lite då och då, för jag har ju trots allt en helvetisk mens vilket resulterar i de smaskigaste, snuskigaste och grisigaste inläggen.

På återseende

/Anna Larsson

3 kommentarer:

sara sa...

från och med nu ska jag alltid bära med mig en vante i väskan ist för vanligt skydd. mycket mysigare med en stickig vante :)

mensbloggen sa...

Inget att rekommendera. Vanten var bara tillfälligt medans jag och min mor satt i hundraåttio påväg mot kvantum för att köpa ett vanligt skydd.

/Anna

Hanna sa...

anna, du är min idol:)