31 mars 2009

MENS

JAG HAR MENS, JAG HAR MENS, JAG HAR MENS! Jag visste inte att jag hade mens, men så hade jag ont i magen(ni vet, det känns först som att man är bajsnödig men sen kommer man på vilken tid på månaden det är)men jag hade inga tamponger eller bindor med mig till skolan så jag körde med papper istället. Hela dagen! fan vad jag tyckte jag luktade mens.

Hur som helst, ingenting mer hände. Ingen nermensning, inga fläckar, ingen som tyckt att jag luktat mens - INGENTING. Ska nog fan börja utmana ödet lite mer och sluta använda mensskydd och gå runt med blodiga trosor varje dag och stinka som faaaaaaaaaaaaaaaan! Då kanske det händer någonting. Se, vad jag offrar mig för er. Puss!

KOMMENTERA NU, ANNARS FÅR NI SPÖ AV MENSGUDEN.

/Sara

3 kommentarer:

Anonym sa...

eller så kanske du i själva verket luktade mens.. men det var ingen som vågade säga det till dig för att de var rädda för att du skulle få en riktigt pmsmensattack å typ anfalla? ;P

sara sa...

HAHHAHAH håller med personen ovan! alla kanske tyckte du stank, men vem vill börja gnata på en brud som har mens?
huvva!

Anonym sa...

Efter att ha kollat runt lite på eran blogg så tycker jag att samtliga av er borde gå runt i Libresse Maxi Goodnight dygnt runt.