04 mars 2009

På annan era

Sitter på någon annans toalett och har just kissat. I samma veva tänkte jag byta tampong och sitter därför kvar... med locket öppet... utan att ha spolat... helt plötsligt är tampongen i fel hål.

Mycket riktigt, visst har den åkt ner i toastolen. På två sekunder har den svällt till onaturlig storlek och sugit i sig hälften av det jag pissat ut. Man är ju inte så jävla pepp på att firra upp den där urin i dränkta bomullspinnen som till råga på allt ligger i någon annans mugg.

Kan inte riktigt sluta fnissa, det är ju faktiskt lite komiskt. Tittar ner i toan och... inte är jag vidare sugen på att håva upp det som nu sjunkit till botten av sin tyngd. Så jag spolar, jag menar vad ska man göra, och tackar skolan för att vi en gång i tiden var på miljö-undervisning och fick se att det faktiskt är möjligt att spola ner en glasflaska.

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag spolar alltid ned mina?
jag fnissar då verkligen inte varje gång det händer!

Anonym sa...

HAHAHHAHAA! när du skrev fel hål så trodde jag först att du stoppat upp den i rumpan! HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHA

Anonym sa...

Ni uppdaterar ju aldrig... :(

Anonym sa...

Nu har vi utsett Dagens Jag Vill Ha på Borås största blogg!

www.arntyochmirry.se

Kennet Öhlund sa...

Tänkte puffa lite för en sändning som vi gjorde i Radio Sjuhärad 4 mars. Den finns här, många har redan lyssnat och haft stor behållning av det.

http://www.sr.se/cgi-bin/sjuharad/program/artikel.asp?ProgramID=279&Artikel=2696815