17 juli 2009

Pleas share!

Hej dudes och kära mensbloggs-lovers!

Hoppas ni mår bra, och att er mens behandlar er väl. Om ni har mens vill säga. Jag tänkte bara skriva att jag tycker det är jättekul att ni kommenterar så himla mycket fint till oss(och fult, då det alltid är kul att få respons i alla former)men att ni jättegärna får skriva era namn och inte bara vara anonyma. Och en sak till; har ni några konstiga menshändelser? Ni vet, sådana där sjukt snusko som ni egentligen absolut inte vill berätta för någon? Ja, har ni någon sådan får ni gärna dela med er av dem. Det skulle vi tycka var ASkul.

Och kom ihåg: det kan aldrig bli för äckligt, när det gäller mensbloggen. Please share your disgusting menshändelser with us!

PUSS och MENS!
/sara

8 kommentarer:

mensbloggen sa...

hej jag heter anna och jag bor på bergnäset... jag e typ medlem här..

rocknrolladam sa...

hej, jag heter adam och jag.. älskar den här bloggen!

rocknrolladam sa...

glömde lägga till, för att den är underbart äcklig :d

sandra sa...

Tja, efter att ha glömt inne min tampong i mer än ett dygn kan man säga att mensen blev rätt Fucked up'. Hoppade runt med sju veckors mellanrum och stannade i min närvaro alldeles för länge.

bara en av många Mens incidenter!

Zandra sa...

HA! Skön blogg:P

Jag har en rolig menshistoria, fast den är inte ritkigt min. En kompis som aldrig varit hemma hos mig åkte hit och på kvällen när vi gått upp ropar mamam ner mig. min vän har lämnat en mensfläck på vår vita nya soffa och lagt sin tröja över för att dölja. Dagen efter säger hon att hon glömde tröjan nere igår och undrade var den var. Min mor är smidig så hon hade täckt över soffan och hängt tröjan på en galje. Men fläcken gick inte bort ens på emtvätt utan blev en konstig blekfläck istället inte fint alls och kompisen har aldrig pratat om det.. adlrig varit här igen heller för den delen:P

mensbloggar-emelie sa...

ÄLSKAR ATT NI SKREV ERA MENSHISTORIER HÄR! jag hjärtar er

Anonym sa...

haha härlig blogg känner sig inte ensam då! skriv mer! :D
min första mens oh fått en fläck wow senare binda efter binda inte så kul längre -.- börjar nog med tampong

Molle sa...

MEN hur an ni använda tampong måste vara hemskt juuu.