13 juli 2009

Monday I have pms

Hej readerz!
Eftersom jag har vissa problem med att skriva inlägg så bestämde jag mig för att göra en låt istället. Här har ni den, mitt svar på the cures "Friday I'm love"


Monday i have pms

Lyrics: A. Larsson
"jag vaknade upp och önskade jag var död
det var måndag
mina ögon var kladdiga och hade nyansen röd
jävla allergier tänkte jag
jag började göra en kycklingsallad efter ett tag
så skar jag mig på fingret
helvetes jäääävlahahar skrek jag och riktigt njöt
blodet sippade och jag tjöt:

måndag och jag har pms
ingen jävel skickade ett uppmuntrande sms
ni suger kuk
jag har en svullen buk

kom till jobbet
är ekologisk trädgårdsodlare i gäddvik
vill hellre fiska sik
fick uppdrag att fixa ett stängsel
hade varit okej om det inte var för all jävla trängsel
... med mygg och brännässlor
dom stack,brände och bet mig och jag tjöt:

måndag och jag har pms
ingen jävel skickade ett uppmuntrande sms
ni suger kuk
jag har en svullen buk"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste säga tjejer, att i en jobbig period i mitt liv (som inkluderar blödningar) så gjorde ni min dag, tummen upp för eran blogg!!!

Izze sa...

Hahahahahahahahahah, klockren!