25 juli 2009

Mens?! IGEN?!!

Alltså! Ni som har ett extrajobb eller ett normalt jobb eller bara ni som har förmågan att tänka er in i andras situationer. Jag befinner mig i en jävla deppig period just nu. Kom alldeles nyss, på toaletten.

Ni vet om man har semester från jobbet och verkligen tänker njuta till max och lägger allt som har med jobb och förpliktelser att göra bakom sig. Man liksom skryter till sina vänner att "nufan är det helg hela veckan". Har en fin, planerad och kravlös vecka framför sig SÅ RINGER JOBBET och vill att man ska hoppa in ett pass eller två... eller kanske en hel vecka när chefen tänker efter. Och du vill bara lägga dig ner på golvet och dö eftersom du kommer få stå i en sur butik hela dagarna. Vid närmare eftertanke är du så desperat av ledighet att du överväger att ringa upp och skrika i telefonen att du säger upp dig. Punkt! Men likförbannat tar du tag i ditt surmulna jag och sparkar ditt eget arsle till jobbet.

Typ så känner jag för min mens just nu! Den skulle ju för i helvets jävla piss åsnehuvud i sjävla fa-an inte komma förän om en och en halv vecka. Jag var så glad och lycklig över att jag inte skulle ha mens när vi var i Stockholm. Glad att jag inte skulle ha mens under Luleåkalaset och inte däremellan heller för den delen. Nu är jag arg, benägen till att stycka min egen mage. Whats up med regelbunden mens?

Ska för övrigt jobba imorgon, på min lediga dag, under min lediga vecka. Chefen ringde ikväll. Ska tydligen jobba tre dagar till också.

Inga kommentarer: