07 juli 2009

ETT FENOMEN

Hej tjejer! Ja, jag kan nog med all säkerhet säga så där utan att någon blir upprörd, eftersom att jag av erfarenheter har märkt att män väldigt snabbt äcklas av denna blogg. Hur nu det kan vara möjligt. Förutom möjligtvis Victor som istället för att vrida sig i spykramper, vrider sig i skrattkramper. Ja, han asgarvar! Det enda manliga fanet vi har, skulle jag tro.

Jag har inte mens längre. Men jag hade mens nyss. En mens som för en gångs skull inte gav mig kraftiga smärtor eller gjorde mig bajsnödig(ja, jag brukar bli bajsnödig när jag har mens. Sådär sjukt bajsnödig som inte går att få ur mig. Någon som känner igen sig?). Det var ju i och för sig skönt. Men eftersom att jag är en virrig människa har jag inte direkt största kollen på min menstruationscykel, behöver jag värken och bajsnödigheten som ett tecken. Det fick jag inte.

Resultat: mens i bikinitrosorna efter en heldag på stranden.

/ sara

1 kommentar:

- viktoria sa...

jag vet faktiskt en massa killar som gillar mensbloggen, DAH!