12 november 2009

Ber om hjälp, eller nåd

Det hände inatt igen! Jag vaknar, känner att något är fel. Det är blött mellan mina ben. Ställer mig upp... Tanken slår mig att jag ser ut som värsta massmördaren, för har efter två sekunder, blod över hela händerna upp över underarmarna och det rinner ränder som i virvlar från mitt kön ner till fötterna. Det är helt allvarligt talat omöjligt att ta sig till toan så drar ut skiten i papperskorgen... värsta proppen går. Här snackar vi om niagarafallet, så det börjar sippra blod ur papperkorgen. Och drippdroppar fram till tossi där jag kletar ner ALLT med blod. Tvättar mig, vattnet blir orange. Duschar, orange.

Tänker på att allt i mitt rum är en jävla mess. Stockholmsblodbad akt 2 väntar bakom min inte längre vita dörr. Allting härinne var rödfläckigt och luktade järn. Så jag får hämta jävla skurmoppen 4:30 på morgonen och börja städa. Andra tankar kring detta:
Hur tvättar man duntäcken? Det är skitrött nu... det täcke jag sover på alltså. Föser förövrigt in det under sängen. Där det nu ligger kvar, vågar ej kolla på det.

Sen gick jag och la mig igen, nyduschad, nybäddad, nytampongad, nystädad. MEN KUNDE INTE SOVA! Eftersom jag hade sån jävla ångest över det som hänt. Jag vågar inte sova när jag har mens längre. Jag kan inte ens skratta åt skiten för, hela bajset är psykiskt påfrestande. Jag ber om eder hjälp här kära människor. Går det att göra något åt detta problem? Den tanken har jag legat och funderat på från 5:10 imorse. Börjar bli självmordsbenägen.

7 kommentarer:

Ellen sa...

Det är sällan jag skrattar högt vid datorn men här kom det!
P-piller är ju en enkel lösning om inte annat ;)

Jävla Jenny sa...

Na-na-na-na Na-na-na-na Na-na-na-na Na-na-na-na MENSKOPP!
(Melodi: Batman)

Anonym sa...

Det är lätt att tvätta duntäcket! Du kör först vanish på blodet. Låter det torka in. Försvinner inte allt. Så kör du salt och citron. Funkar inte det så badda lite klorin, låt det vara en stund sedan baddar du på massa vatten. Sedan kör du täcket i dem grader som står på lappen. Sedan torktumlar du täcket på lägsta värme med drygt 5 tennisbollar.

Anonym sa...

JUST DET! Du ska ha tennisbollarna i tvättmaskinen också. :)

emmy sa...

fy vad jobbigt! Känner igen mig, men riktigt så mkt har jag inte blött igen. Nattbinda + gröna tamponger, funkar det?

Anonym sa...

hormonspiral! aldrig mera mens!

MH sa...

Hahahaha det var, förlåt, en minst sagt roligt skriven händelse. Hoppas du slipper det i framtiden!