04 november 2008

Ta dig

Jag hatar pms. Finns inget jag gillar med skiten, I-N-G-E-T.

Jag är en sådan som inte grinar så himla lätt, brukar faktiskt mobba Anna för att hon är vår lilla lipsill som gråter för ingeting, men hör och häpna - på tre dagar har jag grinat tre gånger, samt ätit alldeles för mycket choklad.
  • I söndags kände jag mig värdelös och otroligt tjock, grinade lite för mig själv. Åt några chokladbitar hos farmor, trots att min kropp var full upp till halsen med mat. Kände mig ännu tjockare.
  • Igår lipade jag ikapp med Extreme Home Makeover-gänget, det var ju skitsorgligt! Grinade lite för mig själv. Efteråt gick jag själv till Konsum och köpte en chokladkaka. 200 gram.
  • Idag bråkade jag med mamma. Grinade inför alla. Åt en Daim tidigare idag.
Alltså. Näe. Nu vill jag ha mens, än så länge har jag tårar kvar att gråta och det finns fortfarande choklad i hyllorna, men jag vet inte hur det här kommer sluta om det fortsätter på det här viset.
/empan

1 kommentar:

Anonym sa...

blir du less på choklad, drick chokladmjölk:P