09 november 2008

Pinsamt med mens

Min lillasyster är nu 11-12 år och har inte fått mens ännu ( tacka gudarna för det ) Men hon tycker att det är det piiiiinsamaste som finns. Det gjorde jag också i hennes ålder. Men jag utnyttjar verkligen att hon tycker att det är pinsamt.

Så fort hon blir det minsta arg eller irreterad så ställer jag frågan : Har du mens eller? Då blir hon knallröd i ansiktet och klämmer ur sig ett drygt nääe. Sen sitter jag och säger : Meeeeens mens meennnssss menss mens meennns.
Så mitt tips till er kära läsare med Lillasystrar är att dra upp menshistorien.

Det är ett bra vapen, mens. Jag önskar man kunde skjuta det på folk man var arg på.

Skämt åsido.

Godnatt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag skulle också vilja använda det som vapen.

juliamånsson. sa...

HAHA fan vad ond ;>

SPIN sa...

Funkar det på småbröder tror du?