27 oktober 2008

Coops tamponger

Ros:
- Mycket billigare
- Storleken maxi är billigare än normal = billigare i det billiga. Hur bra får det bli?
- Plasten runt om tampongen fastnar inte på fingrarna (och alla andra tänkbara ställen)
- Dessutom vrider man plasten på mitten när man ska ta bort den, mycket mycket roligare.

Ris:
- Har absolut inte lika bra uppsugningsförmåga som o.b
- Betyder att jag måste byta tampong mycket oftare och alla vet hur duktig jag är på det.
- Skulle egentligen kunna köpa nån super mega big size tampong bara för att inte behöva byta så ofta men vem tänker på det? Nej juste, man väljer tampong för blodflödet inte längden den håller.

Tänkte skriva att den inte har vridna kanaler så att den enklare går att föra in men i allvarlighetens namn har jag aldrig fattat det där med "super pro comfort minimini" - nu med extra silke, nu extra enkel att föra in.
Har man mens så har man, tampongstorleken brukar inte ha större betydelse. Man får väl härda lite helt enkelt, jag menar jag har då aldrig sett män med vridna kanaler runt sina snoppar och dom lyckas vi ju få in. (Usch Torris, vad du är peddo, skäms!)
/torris

Inga kommentarer: