23 september 2008

Sara Menslös

Jag är fruktansvärt dålig på att mensblogga må jag säga. Det är verkligen inte fantastiskt och jag ber om ursäkt. Smisk brukar vara ett bra straffmoment! Men eftersom att jag är menslös(Sara Menslös, you know it)just i skrivandets stund har jag inga mensdamp, mensfontäner, menscitat, menslukter eller någonting annat att dela med mig av.

Joel frågade en gång "Skulle du hellre äta 1 kg flänsost än att dricka 1 liter mens?". Vad svarar man på sånt? Hur smakar i själva verket flänsost eller mens? Har någon testat, var vänlig berätta. Men på något sätt väljer jag nog hellre mensen..typ min egen mens. Om jag måste dricka någons mens. Men ändå coolt om man dricker någon kändis mens och kan skryta med det. Tänk er att gå fram till någon och litet småstöddigt säga: "Du...jag har druckit Angelina Jolies mens!". Förstå publiciteten! (Nu hoppas jag att någon googlar på Dricka Angelina Jolies mens och kommer till den här bloggen. Mohahaha!)

Tänk er ett stort glas med rött, tjockt blod med små mensköttbitar i. Som luktar instängt och ruttet, ni vet som mens luktar. Nu blev jag litet lätt illamående och sjukt äcklad måste jag säga. Ska lägga ner sådana här inlägg!
(MENS MENS MENS MENS MENS MENS MENS MENS MENS)
/sara

Inga kommentarer: