27 september 2008

Ohyes!

Min mens är ovanligt snäll den här gången, tampongerna har inte läckt en endaste gång!
Utan alltid när jag kommer till toan är det dom där millimeterna kvar tills den är blodfylld.
Fast jag tar själv åt mig äran och säger att det är jag som är bra på att tajma toalettbesöken (jag känner att min mens läser det här och blir grinig och börjar genast planera läckande tamponger för min del).

Jag har haft lite små hemska bilder i skallen av att jag nu imorgon på seriepremiären när vi har vita ställ kommer mensa ner dom vita shortsen, tidningarna kommer vara på plats och ta kort på mina nermensade vita shorts och jag kommer börja bli kallad blodbajsarn för resten av mitt liv. Kan se rubrikerna; "BLODBAJSARN SLÅR TILL" (lät mer som en ligist än som en basketspelare, men det är ju ungefär samma sak, eller?).

Det skulle nog vara det värsta, på en basketmatch. Usch!

/Emelie, basketlover



(NOT, Anna Larsson skrev detta.)

Inga kommentarer: