09 juni 2008

Menstant

Hej mensbloggläsare!
Medan jag varit mensfri har världens krig mellan mensbloggen och antimensbloggen brytit ut men lagt sig lika snabbt. Kan bara säga att antimensbloggarna hade jävligt tur att jag var mensfri för att jag annars skulle bajsat blod och blivit en arg äcklig menstant då jag läste deras inlägg. Nu lyckades jag i alla fall se någon viss liten minimal humor i det hela.

Min mens är snäll och bra. Har inte gjort mycket väsen av sig vilket jag kanske inte förväntade mig eftersom att blod som rinner ur underlivet inte är särskilt högljutt. Kan bara konstatera att när jag blir en gammal menstant så ska jag minnas de dagar då jag hade mens och sucka förnöjt och säga: "Jag mådde så bra när det rann nån form av vätska ur mig.".

Shalom och mensbajs på er!
/Sara

2 kommentarer:

Anonym sa...

Go mensbloggen! ;p

Anonym sa...

mensbloggen är allmänt cool och sann : )
dom som inte gillar den borde inte läsa den ^^
enkelt : )